Dashboard-ul e-Factura, este menit să vă atenționeze în privința facturilor emise și netransmise încă în sistem cât și asupra facturilor emise și transmise, printr-o organizare eficientă a acestor e-Facturi.
Ce face mai exact acest Dashboard?
Vă afișează pentru o perioadă de zile selectată de dvs., numărul facturilor emise către persoane juridice din România și netransmise sau transmise în sistemul RO e-Factura. Utilitatea acestui Dashboard este în mod evident de atenționare, în cazul în care aveți facturi “De Trimis”, dar și de evidențiere, în cazul facturilor “Trimise OK”.
Cum se configurează această opțiune?
În cadrul meniului Configurare – Date Firmă și Funcționalitate Program se selectează și se completează perioada pentru care doriți ca programul să vă afișeze în Dashboard numărul facturilor “De Trimis” sau “Trimise OK” în sistemul e-Factura.
Vizualizarea acestei opțiuni
În fereastra principală a programului, vă va aparea unul din urmatoarele mesaje, după caz:
În cazul în care aveți facturi “De Trimis” și doriți transmiterea lor imediată, puteți apăsa fie unde scrie numărul facturilor “De Trimis”, fie textul de atenționare “Trebuie să trimiți 2 facturi în SPV”. Prin acest click, programul de facturare vă va afișa automat facturile pe care va trebui să le trimiteți în SPV.
Statusul e-Facturilor
În programul Facturis, puteți căuta și afișa e-Facturile după următorul status:
- De Trimis;
- Trimis;
- Trimis OK;
- XML;
- Erori validare;
- Erori Trimitere.
Modificare facturi dupa ce au fost trimise in SPV RO e-Factura: