01 Sep 2017

De ce ar trebui să folosească un antreprenor la început de drum un program de emis toate documentele unei firme?

Dacă vă aflați la început de drum cu afacerea dumneavoastră, știți deja că sunt o mulțime de lucruri de care trebuie să vă ocupați. Astfel, indiferent dacă aveți o companie mică sau mijlocie, sau dacă sunteți freelancer, la început de drum, știți deja cât de prețios este timpul și nu vă permiteți să îl pierdeți cu detalii care nu fac neapărat obiectul muncii dumneavoastră.

Să luăm, de exemplu, zona de contabilitate. Dacă nu ați lucrat în domeniu sau nu aveți un hobby în această direcție, cu siguranță că o mulțime de termeni sunt reale necunoscute pentru dumneavoastră. Astfel că o soluție la îndemână ar putea fi un contabil sau consultanța financiară. Doar că ambele variante sunt costisitoare și necesită timp.

Din fericire, aceste lucruri care par extrem de complicate, precum gestiunea și facturarea, pot fi ținute sub control ușor și rapid, cu ajutorul unui program precum Facturis.

De ce ar trebui să folosiți un program de emis toate documentele unei firme?

Răspunsul este simplu: economisiți timp. Dar, evident, beneficiile nu se opresc aici:

  • Scăpați de tipizate. Gata cu teancurile de hârtii care par mereu că se rătăcesc în cele mai ascunse cotloane ale biroului!

  • Puteți emite facturile electronic rapid. Iar cu Facturis Online (varianta cloud), puteți emite facturi și chitanțe de oriunde v-ați afla.

  • Nu există greșeli, corecturi vizibile sau ștersături. Toate datele se autocompletează, astfel că nu există riscul de a stâlci numele unui client, de exemplu. Mai mult decât atât, calcularea se face automat.

  • Veți face o impresie bună clienților dumneavoastră. Profesionalismul este un lucru care, pe lângă faptul că va atrage respectul și aprecierea clienților dumneavoastră, îi va determina pe aceștia să vă recomande mai departe. Iar acest tip de reclamă este extrem de valoros, mai ales pentru o afacere aflată la început de drum. Cu Facturis, puteți să personalizați factura cu sigla firmei și, de asemenea, puteți adăuga o imagine de fundal pe toate facturile emise de dumneavoastră. În plus, puteți crea un backup al datelor dumneavoastră, astfel încât să puteți sta liniștiți ca acestea nu se vor pierde, nici măcar în cazul unei întâmplări neprevăzute.

  • Veți fi la curent cu fiecare modificare apărută în lege. Acest tip de program de contabilitate primară este adaptat legislației în vigoare, astfel că veți fi 100% în pas cu legea.

  • Aveți la îndemână tutoriale explicite, despre cum se utilizează programul, care este atât de simplu, încât este posibil să nu apelați la ele decât foarte rar.

  • Asistența tehnică este gratuită și la dispoziția dumneavoastră, astfel că lucrurile vor merge exact așa cum vă doriți.

 

0 Comment

Leave a Comment

Your email address will not be published.