Să țineți sub control o afacere nu e lucru ușor, mai ales atunci când depindeți de alte persoane. De la furnizori, la colaboratori și, în special, la angajați, colaborarea eficientă va fi mereu cheia către succesul unui business.
Dar, deasupra acestor colaborări, domnește legea. Și, cu toate modificările apărute, dar mai ales cele care se anunță, treburile par că se complică. Să luăm, de exemplu, plata TVA-ului defalcat, subiect atât de intens dezbătut și mediatizat în ultima perioadă. Ultimele informații arată că modelul dorit de către Ministerul Finanțelor va fi amânat până pe 1 ianuarie 2018, dar până atunci rămânem, însă, cu diverse situații repetitive, precum plata salariilor.
Care este soluția?
Cea mai simplă, ieftină și la îndemână soluție ar fi utilizarea unui program de facturare si gestiune stocuri (contabilitate primară). Astfel, veți avea la dispoziție un nomenclator în care puteți adăuga sau șterge angajați și, de asemenea, să introduceți dispozițiile de plată în registrul de casă. Veți avea, așadar, mereu la îndemână lista angajaților și salariile plătite fiecăruia în parte.
Cum vă ajută un program de contabilitate primară cu angajații?Un program de facturare și gestiune stocuri vă ajută să vă țineți sub control afacerea. Există o gestiune a tipizatelor, astfel că puteți supraveghea și controla oricând angajații.
De exemplu, în cazul Facturis online, puteți folosi programul de oriunde și de pe orice tip de dispozitiv: laptop, smartphone sau tabletă. Programul permite folosirea mai multor conturi simultan, datorită faptului că este un program de facturare în cloud.
În plus, indiferent de câți angajați ai firmei dumneavoastră au nevoie sa folosească un astfel de program, resursele cloud ale softului de facturare online sunt mereu disponibile. Se pot configura puncte de lucru ale aceleași societăți, puteți crea un număr nelimitat de utilizatori cărora să le acordați diferite drepturi asupra meniurilor din program și se pot emite oricâte documente doriți. Se pot vizualiza operațiunile pe fiecare punct de lucru, astfel că nu va mai fi necesara deplasarea dumneavoastră până acolo. Acte precum facturile, chitanțele, rapoartele sau diferitele registre pot fi emise, așa cu menționam mai sus, de oriunde și de către orice angajat căruia îi permiți accesul.