Acest meniu permite introducerea operatiunilor din registrul de casa (exceptie facand chitantele emise de firma – acestea fiind preluate automat in registrul de casa).
Pentru a introduce o operatiune de casa noua, este necesar sa introduceti:
Numele angajatului – acesta poate fi introdus sau selectat, daca el a fost definit in cadrul meniului Rapoarte – Registru de casa – Nomenclator angajati;
Data – implicit apare data curenta, ea putand fi modificata daca se doreste, acest lucru neafectand afisarea corecta a registrului de casa;
Suma – totalul documentului de casa;
Moneda – selectati moneda in care se va introduce documentul de casa;
Explicatii – date suplimentare referitoare la documentul care urmeaza a fi introdus;
Tip Act – selectati tipul documentuluidin lista derulanta;
Doc/ Nr.Act – reprezinta numarul documentului de casa ce urmeaza a fi introdus;
Tip incasare / plata – se selecteaza tipul operatiunii – incasare/plata.
Pentru a introduce operatiunea apasati butonul Adauga.
Pentru a sterge o operatiune din lista este necesar sa selectati operatiunea respectiva din lista dupa care sa apasati butonul Sterge.
Programul Facturis va permite sa introduceti operatiuni de casa in valute diferite: RON,EUR, USD sau orice alta valuta pe care o aveti configurata in cadrul meniului Nomenclator – Curs.
Print – selectati dispozitia sau dispozitiile care trebuiesc printate si apoi apasati butonul Print.
Exista 2 modele de printare a dispozitiilor de plata / incasare (A5 si A4 – in functie de bifa).
Apasand click-dreapta pe lista se pot exporta inregistrarile in fisier Excell, CSV, Text, fisier delimitat de Pipe(|) sau se pot printa.