Acest nomenclator este folosit pentru introducerea dispozitiilor de plata sau a dispozitiilor de incasare in registrul de casa. Pentru a introduce un angajat in nomenclator, este necesar sa completati datele: Nume si Prenume, BI/CI, Functia, dupa care sa apasati butonul Adauga. Pentru a sterge un angajat din nomenclator, este necesar sa selectati angajatul respectiv din lista, dupa care sa apasati butonul Sterge. Daca doriti sa importati o lista de angajati:
  • Se apasa butonul Import;
  • Se selecteaza fisierul text (care indeplineste formatul cerut – Explicatii fisier Text);
  • Se apasa butonul Open, dupa care angajatii vor aparea in lista;
Fisierul trebuie sa fie de tip TEXT delimitat de TAB , | sau ; Fisierul trebuie sa aiba urmatoarele coloane:

– Nume si Prenume Angajat

– BI/CI

– Functie

Un astfel de fisier gasiti in directorul unde este instalat programul (in directorul Modele).

Postari asemanatoare

program de facturare integrat cu e-Factura