Acest nomenclator este folosit pentru introducerea dispozitiilor de plata sau a dispozitiilor de incasare in registrul de casa.
Pentru a introduce un angajat in nomenclator, este necesar sa completati datele:
Nume si
Prenume,
BI/CI,
Functia, dupa care sa apasati butonul
Adauga.
Pentru a sterge un angajat din nomenclator, este necesar sa selectati angajatul respectiv din lista, dupa care sa apasati butonul
Sterge.
Daca doriti sa importati o lista de angajati:
- Se apasa butonul Import;
- Se selecteaza fisierul text (care indeplineste formatul cerut – Explicatii fisier Text);
- Se apasa butonul Open, dupa care angajatii vor aparea in lista;
Fisierul trebuie sa fie de tip TEXT delimitat de TAB , | sau ;
Fisierul trebuie sa aiba urmatoarele coloane:
– Nume si Prenume Angajat
– BI/CI
– Functie
Un astfel de fisier gasiti in directorul unde este instalat programul (in directorul
Modele).