Acest meniu permite introducerea operatiunilor din registrul de casa (exceptie facand chitantele emise de firma – acestea fiind preluate automat in registrul de casa).   Pentru a introduce o operatiune de casa noua, este necesar sa introduceti:   Numele angajatului – acesta poate fi introdus sau selectat, daca el a fost definit in cadrul meniului Rapoarte – Registru de casa – Nomenclator angajati; Data – implicit apare data curenta, ea putand fi modificata daca se doreste, acest lucru neafectand afisarea corecta a registrului de casa; Sumatotalul documentului de casa; Moneda – selectati moneda in care se va introduce documentul de casa; Explicatii – date suplimentare referitoare la documentul care urmeaza a fi introdus; Tip Act – selectati tipul documentuluidin lista derulanta; Doc/ Nr.Act – reprezinta numarul documentului de casa ce urmeaza a fi introdus; Tip incasare / plata – se selecteaza tipul operatiunii – incasare/plata.   Pentru a introduce operatiunea apasati butonul Adauga. Pentru a sterge o operatiune din lista este necesar sa selectati operatiunea respectiva din lista dupa care sa apasati butonul Sterge.   Programul Facturis va permite sa introduceti operatiuni de casa in valute diferite: RON,EUR, USD sau orice alta valuta pe care o aveti configurata in cadrul meniului Nomenclator – Curs.   Print – selectati dispozitia sau dispozitiile care trebuiesc printate si apoi apasati butonul Print. Exista 2 modele de printare a dispozitiilor de plata / incasare (A5 si A4 – in functie de bifa).   Apasand click-dreapta pe lista se pot exporta inregistrarile in fisier Excell, CSV, Text, fisier delimitat de Pipe(|) sau se pot printa.  

Postari asemanatoare

program de facturare integrat cu e-Factura