16 Jul 2013

Rapoarte

In cazul in care doriti un raport care nu este cuprins deja in situatiile noastre de rapoarte, programul Facturis va da posibilitatea sa va creati singuri raportul dorit cu datele dorite de dumneavoastra.

Ce trebuie sa faceti pentru a configura un astfel de raport:

  1. Se introduce numele raportului si se apasa butonul Initializeaza Raport Nou;
  2. Cu dublu-click pe lista din partea dreapta se selecteaza campurile care doriti sa apara in raport;
  3. Configurati dimensiunile fiecarei coloane, tragand de capul de tabel din partea de jos a ferestrei apoi salvati dimensiunile acesteia;
  4. Dupa care se apasa butonul Salveaza.

Raportul odata construit il puteti vizualiza, selectandu-l in cadrul meniului Rapoarte – Rapoarte Definite Utilizator.

Pentru a modifica sau sterge un raport definit de catre dumneavoastra, puteti selecta raportul respectiv apoi apasati butonul Incarca Raport. Astfel se vor afisa campurile continute de raportul definit.

Cu dublu-click pe o inregistrare din lista se poate sterge acea linie din raport.

Puteti selecta asezarea scrisului intr-o coloana (spre stanga, pe centru sau spre dreapta).

Puteti modifica numele unei coloane deja definite, selectand numele coloanei din raportul vechi, iar in campul Introduceti noul nume al coloanei sa introduceti numele noii coloane care doriti sa va apara apasand apoi butonul Modifica Nume Coloana.

Pentru a sterge un raport definit, selectati numele raportului apoi apasati butonul Sterge.

0 Comment

Leave a Comment

Your email address will not be published.